Ibland är man osäker och har frågor angående hur vi arbetar, nedanför finner du svar på dem vanligaste frågorna som vi får av våra kunder.

Hur gör jag för att kunna beställa?
Privatkunder Ett användarkonto skapas antingen innan beställning eller i samband när du betalar dina produkter. Företagskunder För att få tillgång till återförsäljarpriser så krävs det att man skapar ett konto sedan kontaktar oss för att få sitt konto aktiverat som återförsäljare.
Vad finns det för betalningssätt?
Privatkunder Ni har tillgång till postförskott som är tilläggsavgift på 69 kr inkl.moms eller kortbetalning via Payex. Företagskunder Som ny företagskund kräver vi direktbetalning dem första gångerna tills vi ser en återkommande trend vilket öppnar upp för att handla på 30 dagars faktura.
Vad är fraktkostnaderna för en beställning?
Privatkunder För våra privatkunder erbjuder vi en engångsfrakt på 79kr inkl.moms. Företagskunder För våra företagskunder tar vu en fast avgift på 149 kr exkl.moms för paket eller 39 kr + porto exkl.moms för brev.
Hur lång tid tar det att få sin beställning?
Beställningar lagda innan kl 12 skickas samma dag, vi har idag en leveranstid inom 2 dagar upp till Sundsvall. Såklart kan oförutsedda händelser inträffa, vi ber er ha översikt med detta.
Hur säker är min privata information, är det säkert att handla här?
Vi delar inte med oss av någon kundinformation till någon part förutom vid misstanke om brott.
Vad händer vid min beställning?
När du hittat de produkter du är intresserad av och lagt din beställning så bearbetas den omgående av vårt lager, produkten packas och frakt bokas, när beställningen lämnat lagret noteras detta på din order och du får tillgång till tracking ID.